Наша сторінка на Facebook Наша сторінка у Twitter Наш канал Youtube
підписатися на новини
Email
підписатись
відписатись

Quicks: Креативний мобільний застосунок для відеомонтажу
Мобільний додаток Slibe для веб - дизайнерів
Газета Нова Доба - видання про Київ і столичну область

 

 НОВИНИ


Media Fellowship-2024: стипендії на матеріали про епідемію вживання тютюну та нікотину серед дітей

12 квітня, 2024 р.

    ГО «Інтерньюз-Україна» оголошує конкурс стипендій для регіональних та національних медіа за підтримки ГО «Життя». Шість фіналістів/-ок отримають фінансову підтримку на створення матеріалів.
    
    Пропонуємо стипендії для журналістів/-ок та лідерів/-ок думок в межах програми “Media Fellowship-2024”. Запрошуємо створювати контент про проблему поширеності куріння в Україні та необхідність законодавчих змін, щоб захистити українців від приваблення до вживання тютюну та нікотину.
    
    ХТО МОЖЕ БРАТИ УЧАСТЬ:
    
    медіа;
    представники/-ці регіональних та національних медіа;
    незалежні журналісти/-ки
    блогери/-ки, лідери/-ки думок, креатори/-ки Youtube-шоу, подкастів тощо з аудиторією від 10 000 підписників.
    До участі допускаються лише ті учасники/-ці, які не мали співпраці з тютюновою індустрією протягом останніх 5 років.
    
    Дедлайн: до неділі, 21 квітня 2024 року, включно.
    
    Реєстрація за посиланням: https://forms.gle/uxhgBmQeqUYEjg3V9
    
    КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:
    
    Налагоджена співпраця з регіональним чи національним медіа — для незалежних журналістів;
    наявність кількох каналів комунікації (сайт, подкаст, YouTube-канал, Instagram-, Facebook- та/або TikTok-сторінка);
    відповідність ідеї тематиці конкурсу, наявність сформульованої концепції, детальний опис ідеї;
    ексклюзивність матеріалів;
    готовність створити серію матеріалів (один матеріал або серія, кроспостинг, регулярність публікацій);
    готовий кошторис з обґрунтуванням запланованих витрат і необхідних ресурсів у співвідношенні до очікуваних результатів.
    МАТЕРІАЛАМИ ПРОГРАМИ ГРАНТІВ MEDIA FELLOWSHIP-2024 МОЖУТЬ СТАТИ
    
    документальний фільм – хронометраж до 45 хвилин (для телебачення або YouTube);
    журналістське розслідування – хронометраж до 45 хвилин (для телебачення або YouTube);
    проєкт у форматі відеоблогу – щонайменше 5 серій тривалістю від 10 хвилин кожна;
    серія із щонайменше 3 текстових публікацій – від 7 тис. знаків кожен матеріал (наприклад, журналістські розслідування, лонгріди, аналітичні матеріали тощо);
    серія із щонайменше 5 випусків авторського проєкту на радіо – хронометраж від 7 хвилин кожен;
    інші типи контенту, які, на думку автора, можуть якнайкраще розкрити тематику та залучити більшу аудиторію.
    ! Апліканти, що планують знімати фільм, мають також публікувати протягом трьох місяців щонайменше по одному тизеру тривалістю 30-60 с.
    
    ТЕМИ В МЕЖАХ ПРОГРАМИ СТИПЕНДІЙ MEDIA FELLOWSHIP-2024
    
    Впровадження політики MPOWER для зменшення поширеності вживання тютюну/нікотину та захисту дітей і молоді від приваблення до куріння:
    
    Динаміка зростає: за останні 7 років кількість жінок, що курять, збільшилась вдвічі.
    Якими методами та за допомогою яких виробів тютюнові компанії популяризують куріння серед молоді.
    Реклама тютюнових та нікотинових виробів націлена на дітей та молодь – 73% молодих людей наражаються на таку рекламу.
    Безпечного куріння не існує: новітні вироби для куріння як маніпуляція залучення молоді.
    Всесвітній день без тютюну 2024 — захист дітей від тютюнової індустрії.
    Стратегія “win-win”: підвищення акцизів на тютюнові вироби до середнього рівня країн ЄС — зменшення цінової доступності для дітей та молоді:
    
    Чому в Україні потрібно підвищити акцизи на тютюнові вироби до середнього рівня країн ЄС (120 євро/1000 шт.).
    Чому податкові преференції для тютюнових виробів для нагрівання неприпустимі.
    Як акцизна політика впливає на зменшення куріння та захист здоров’я населення.
    Підвищення акцизів на тютюн – це додаткові надходження у військовий бюджет України.
    Втручання тютюнової індустрії у формування державних політик: як тютюнові компанії просувають власні інтереси:
    
    Протидія забороні видимого розміщення тютюнових та нікотинових виробів у місцях торгівлі — основного джерела реклами такої продукції.
    Протидія тютюновими компаніями підвищенню акцизної ставки на тютюнові вироби.
    Як тютюнова індустрія порушує законодавство та заохочує дітей та молодь вживати тютюн та нікотин.
    Як українське та міжнародне законодавство захищають політики охорони здоров’я від втручання тютюнової індустрії.
    Проєкти, які стосуються пропаганди здорового способу життя і методів відмови від куріння, не пріоритетні для стипендіальної програми.
    
    Заявки на участь у стипендіальній програмі можуть розкривати тему через історії окремих людей та відображатися у жанрах репортажу, інтерв’ю, аналітичних статей, аудіовізуальному продукті, серії постів у соціальних мережах тощо. Перевагу надаватимуть серіям матеріалів. У випадку створення одного матеріалу важливо показати кроспостинг контенту (із розміщенням на сайті та підтримкою в соціальних мережах тощо).
    
    З усіх питань звертайтеся до менеджерки проєкту Софії Лавренюк slavreniuk@internews.ua.


Яким суспільним інституціям ви довіряєте найбільше?
Президенту
Верховній раді
Уряду
органам місцевого самоврядування
Армії
Поліції
Цекрві
Громадським організаціям
Волонтерам
Нікому не довіряю